Programul postuniversitar are ca obiectiv principal dezvoltarea cunoașterii și aptitudinilor practice în domeniul politicilor financiar-fiscale, pentru o mai bună implementare și înțelegere atât la nivelul administrației publice cat și în sectorul privat.
Admiterea se va face pe bază de dosar:
- CV
- Scrisoare de intenție
- Diplomă de BAC (copie xerox)
- Diplomă de Licență (copie xerox)
- CI/Buletin (copie xerox)
- Certificat de naștere (copie xerox)
- Certificat de căsătorie – dacă e cazul (copie xerox)
- Fișă de înscriere (se completează la înscriere)
!
Absolvenții cursurilor postuniversitare, care au în vedere promovarea
sau ocuparea de funcții publice de conducere, pot beneficia de
prevederile Legii 188 din 1999 privind statutul funcționarilor publici,
republicată și actualizată, cu modificările aduse de art 31 și art 66
lit. a) din Legea Cadru Nr. 284 din 28 decembrie 2010 privind
salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, care
prevede: Pentru a participa la concursul de promovare într-o
funcție publică de conducere, funcționarii publici trebuie să fie
absolvenți de masterat sau de studii postuniversitare în domeniul
administrației publice, management sau în specialitatea studiilor
necesare exercitării funcției publice.
Pentru mai multe informații și înscrieri, puteți lua legătura cu Cristina Ciupei, la sau la numărul de telefon +40 264 595871.